Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Σκέψεις .....

Είναι,πολλές φορές που σκέφτομαι,τι νιώθουμε όσοι ακολουθούμε το ύφος της "πισώπλατης καφενειακής συνεδρίασης", προκειμένου να εκφράσουμε τις απόψεις μας;
Ξεχνάμε ότι οι πληροφορίες  και οι κινήσεις μας (όσων ανήκουμε σ' αυτήν την κατηγορία) , διοχετεύονται από τον τόπο της "συνεδρίασής" μας;
Εδώ και καιρό αντιλαμβάνομαι ότι,  κυρίως από την περιοχή της ιδιαίτερης πατρίδας μου, του κάμπου της Ηλείας, υπάρχουν πικρίες που προκαλούν οι τοποθετήσεις μου για διάφορα θέματα, καθώς και η ύπαρξη αυτής της σελίδας. Αντί να απαντάω με υπονοούμενα όπως συνηθίζουν πάρα πολλοί από εμάς, πιστεύω ότι με τις σημερινές σκέψεις μου, θα γίνουν κατανοητές οι αρχές μου. Οι απόψεις σε γενικά θέματα εκφράζονται με τέτοιο τρόπο που δεν θίγω κανέναν προσωπικά, αφού δεν είναι αυτός ο σκοπός  μου. Σκοπός μου είναι το καλό του τόπου μου. Αυτό φαίνεται από τις πράξεις μου μέσω κάποιων φορέων, και τις γνωρίζουν όσοι πρέπει. Δεν έχει νόημα να αυτοχαρακτηριζόμαστε ως ευεργέτες,...πολύ δε, περισσότερο με τα χρηματικά κονδύλια του κράτους, που αρέσκονται πολλοί.Επίσης ως επίσημος και νόμιμος δημότης του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης, έχω το δικαίωμα της έκφρασης της γνώμης μου, για θέματα που αντικτυπούν στον τόπο μας.Θα πρέπει να γνωρίζουμε όλοι για τις δραστηριότητές μας, από την όποια θέση κι αν βρισκόμαστε, ότι αποδεχόμαστε τη θετική και την αρνητική κριτική, η οποία σύμφωνα με τους  σοφούς της αρχαιότητας, τους λογοτέχνες, τους  φιλόσοφους, τους επιστήμονες καθώς και άλλες προσωπικότητες ανά τους αιώνες, μας κάνει καλύτερους. 

 Όσο για το προσωπικό μου blog, σας ενημερώνω ότι για την ώρα δεν λειτουργεί ως κερδοσκοπικός χώρος. Αν επιθυμούσα μια μικρή επιχείρηση θα προχωρούσα στη δημιουργία σελίδας τύπου ειδησεογραφίας, όπως τόσες που υπάρχουν, οι οποίες λειτουργούν με την αναδημοσίευση των νέων. Δεν κατακρίνω την ύπαρξη τέτοιων σελίδων, αφού αρκετές φορές κι εγώ ανατρέχω σ' αυτές. Απλά διαχωρίζω τη θέση μου. Η παρουσίαση κάποιες φορές δραστηριοτήτων προσώπων και φορέων, οφείλεται στο γεγονός της προσωπικής μου εκτίμησης που τρέφω γι' αυτούς. Πολλοί φίλοι στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, επιθυμούν να ταξιδεύουν μέσα από παραδοσιακά, λαογραφικά, λογοτεχνικά δρώμενα, τα οποία αποτελούν τομείς με τους οποίους ασχολούμαι χρόνια.Το ύφος και η ποιότητα της γραφής μου, είναι επιβεβαιωμένα από τους αρμόδιους ειδικούς, από τους οποίους πάντα θα μαθαίνω για να διορθώνομαι, κάτι που θεωρώ δείγμα παιδείας και όχι υποτιμητικό χαρακτηριστικό.


Προς όσους διά ζώσης μου μιλάνε, μ' αυτό το μειδίασμα της υποκρισίας και των πολλών προσώπων, είναι πολύ καλό για τους ίδιους να επαναπροσδιορίσουν γενικότερα που θέλουν να εδραιωθούν σαν χαρακτήρες. Προς όσους είναι καταχωρημένοι στη σελίδα των φίλων, αλλά διά ζώσης δεν επιθυμούν επικοινωνία, καλύτερα θα ήταν να με βοηθήσουν στην εκκαθάριση!Τα πισώπλατα σχόλια παραμένουν στο βούρκο που δημιουργεί η ύπουλη συμπεριφορά, η οποία θυμίζει ερπετά.
Προσωπικά μπροστά στη θέα των ερπετών πετάω!!!αργά, σταθερά και με ανοδική πορεία! 

1 σχόλιο:

  1. Θέλω να έλθω στην Ολυμπία, στην ΑΝΔΡΑΒΊΔΑ, στο ΕΠΙΤΆΛΙΟΝ, αλλά διστάζω ως ο Αλέξανδρος ενώπιον του γορδίου δεσμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

25η Μαρτίου 2024.Όμιλος Φιλίππων Ανδραβίδας "Ο Σπάρτακος".

  Όπως γνωρίζουν οι φίλοι μου, αυτός εδώ ο ιστότοπος αποτελεί για πολλά θέματα, αρχείο. Έτσι συμβαίνει και με τις δραστηριότητες του Ομίλου ...