Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Χρόνια πολλά Ελλάδα μου!!

 Η μέρα που ξημερώνει απαιτεί σεβασμό σε όλους εκείνους που έζησαν και πέθαναν για τα ιδανικά!!ΟΧΙ στον κάθε εξωτερικό αλλά και στον κάθε εσωτερικό εχθρό!!ΟΧΙ στην κάθε ακραία πολιτική άποψη....ΟΧΙ και στους εθνομηδενιστές της νέας εποχής! Αγαπώ και στηρίζω τη Χώρα μου, επιθυμώ τη διατήρηση των χαρακτηριστικών της παράδοσής μου, ονομάζεται εθνισμός και είναι η θεωρία που πρέπει να πιστεύει ο κάθε λαός , ο οποίος  διακρίνεται από πολιτισμό. Η αρνητική θεωρία είναι ο εθνικισμός.
 Δεν ξεχνούμε όλους όσους πολέμησαν...διδάσκουμε στα παιδιά μας την ιστορία και δεν τα ομαδοποιούμε σύμφωνα με τον αριστερό ή δεξιό...οδηγό της οικογένειας.
 Λαός χωρίς παρελθόν, είναι λαός δίχως μέλλον......λόγια μεγάλων ανθρώπων.
 Η παρέλαση δεν αποτελεί εκδήλωση επίδειξης, αποτελεί φόρο τιμής, όπως συμβαίνει σε κάθε χώρα για τις δικές της επετείους.Το ίδιο συμβαίνει και με την κατάθεση στεφάνων!φόρος τιμής με σεβασμό και όχι αφορμή για έριδες ....
....Εγώ θα σας αφηγηθώ τη ζωή μου με απλότητα. Είναι μια απλή ζωή που αμφιβάλλω αν θα σας ενθουσιάσει, όπως αμφιβάλλω για το συγγραφικό μου τάλαντο. Ισως θα προτιμούσατε αντί να διαβάζετε αυτές τις γραμμές να σας έλεγα ένα τραγούδι...»
Σοφία Βέμπο

....Όταν η Ασφάλεια έρχεται στο κατώφλι της λέει στον επικεφαλής:
«Εγώ δε φοβήθηκα τον Ντούτσε, δε φοβήθηκα τον Χίτλερ. Είναι δυνατόν τώρα να φοβηθώ εσάς; Είναι ποτέ δυνατόν να φοβηθώ τους δικούς μου; Και μ’ αυτή τη γενναία πράξη έπεσε η αυλαία των εθνικών της προσφορών»... ..

 Η εθνική σημαία της Ελλάδας περιέχει εννέα ισοπαχείς, οριζόντιες και εναλλασσόμενες λευκές και κυανές παράλληλες λωρίδες. Μέσα σε ένα κυανό τετράγωνο στο πάνω προΐστιο μέρος, υπάρχει ένας λευκός σταυρός. Οι εννέα λωρίδες αντιστοιχούν στις συλλαβές της ιστορικής φράσης «Ελευθερία ή Θάνατος». Ο σταυρός συμβολίζει τον σταυρό του χριστιανισμού και της ορθόδοξης πίστης, όπως και ο σταυρός στον ιστό. ( διαδίκτυο).
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεσσαλονίκη,Μονή Βλατάδων.

Εικόνες από έναν πανέμορφο και πολύ αξιόλογο χώρο, έναν ακόμη πολιτισμικό και ιστορικό θησαυρό της χώρας μας.Τη Μονή Βλατάδων που πρόκειται ...