Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Ποίηση, ο ύμνος της ψυχής.



Με τον γραπτό λόγο ασχολούμαι από μικρή ηλικία, χωρίς όμως να έχω δώσει βαρύτητα στα έργα μου, αποτελούσαν για μένα κομμάτια της ψυχής  που συμπλήρωνα σε διάφορες φάσεις της ζωής μου και κρατούσα πάντα φυλαγμένα στο δικό μου μαγικό μπαούλο.
Αφού τερματίστηκε η στρατιωτική μου πορεία, μετά από 26 χρόνια όπου υπηρέτησα ως Υπαξιωματικός στο Στρατό Ξηράς, άρχισα να εξωτερικεύω τον προσωπικό μου θησαυρό.....ενώ ταυτόχρονα παρακολούθησα επιτυχώς σεμινάρια δημιουργικής γραφής με πάρα πολύ καλές κριτικές από τους ειδικούς.
Η συμμετοχή μου σε παγκόσμιους και πανελλήνιους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα μου έχει χαρίσει αρκετές διακρίσεις.


Το 2014 η συμμετοχή μου στον 4ο Διεθνή Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ζωοφιλίας, του  Φιλοζωικού Συλλόγου Φθιώτιδας και των εκδόσεων ‘’Οιωνός’’,
υπό την Αιγίδα και με Χορηγία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
και του Δήμου Λαμιέω
ν, μου χάρισε το Α' Βραβείο μελοποιημένης ποίησης, που ανήκει στα ειδικά βραβεία ποίησης.Ακολουθεί ένα μικρό απόσπασμα από την "Ιστορία μιας Πεταλούδας" που αποτελείται από 12 στροφές.



Μια φορά κι έναν καιρό
μια μικρή πεταλουδίτσα
ολοζώντανη κουκλίτσα
σε λιβάδι δροσερό
στριφογύριζε με χάρη.

Είχαν τέτοια ομορφιά 
τα χρωματιστά φτερά της
που 'μοιαζαν με ζωγραφιά
κι έλαμπαν απ'τη χαρά της.
------------------------------
-----------------------------
Έτρεξε όλη τη μέρα
μέθυσε απ'την ευωδιά
που'ταν σκόρπια στον αέρα
η μικρή της η καρδιά.
--------------------
--------------------------
-----------------------------



Η ποίηση εκφράζει τα όνειρα και τις ελπίδες, τα αισθήματα, τις σκέψεις και τις εμπειρίες, ανασύρει μέσα από την ρουτίνα πράγματα που δεν θα προσέχαμε εάν δεν αποτυπώνονταν στο χαρτί, μέσω της ιδιαίτερης μορφής που δίνει η ποίηση.
Οι ειδικοί λένε πως η ποίηση και η Ελληνική γλώσσα είναι ένας μεγάλος έρωτας, ο οποίος από τον 8ο αιώνα π.Χ διατηρεί το πάθος του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

25η Μαρτίου 2024.Όμιλος Φιλίππων Ανδραβίδας "Ο Σπάρτακος".

  Όπως γνωρίζουν οι φίλοι μου, αυτός εδώ ο ιστότοπος αποτελεί για πολλά θέματα, αρχείο. Έτσι συμβαίνει και με τις δραστηριότητες του Ομίλου ...